Thursday 13 December 2012

Novelis wannabe kah aku?


Sedang gugel-gugel..aku terbukak website Karangkraf ni..khas utk sesiapa yg nak jadi novelis! ;)
btw aku pun bercita-cita tapi tak sampai ..coz story smpai suku..then tertinggal terus. haha! ahahaha..!

Kat situ ader novel,cerpen mcm2 la.. Tentang masak, memancing, hai segala2nya la ade! (aku pun x abes jelajah lagi.. :p )

Weh! kalo korang nak try letak novel kat situ pun blh oke! tapi kene tau kalau kene ciplak pihak mereka tak brtanggungjawab tau.. :) If korang nye terbaik ar, insyaAllah mereka akn terbitkan cerita korang tu!! Well hehaha..BEST OF LUCK!!

muke berangan tak tentu arah.. -picture pinjaman dari google je pun-


ni website nye aku bagi lagi~ ILHAM GRUP BUKU KARANGKRAF

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...